ZAMAN CETVELİ

KIZILAY KAN BAĞIŞI

KIZILAY KAN BAĞIŞI
KAN ACİL DEĞİL SÜREKLİ İHTİYAÇTIR !..

31 Mart 2016 Perşembe

iPhone için 4.5 G ayarı nasıl yapılır?

iPhone için 4.5 G ayarı nasıl yapılır?
1. Adım: Ayarlar bölümüne girin.

2. Adım: Ayarlar bölümünden “Hücresel” seçeneğine tıklayın.

3. Adım: Hücresel ekranından “Hücresel Veri Seçenekleri” bölümüne tıklayın.

4. Adım: Hücresel Veri Seçenekleri bölümünde “Ses ve Veri” seçeneği yer alacak. Buna tıklayın ve “LTE” seçeneğini işaretleyin.
Bu adımları uyguladıktan sonra 4.5 G için iPhone hazır olacak. Ancak 1 Nisan tarihinde yapmanız gereken küçük bir işlem daha var.

1. Adım: Ayarlar bölümüne girin

2. Adım: Genel seçeneğine tıklayın

3. Adım: Genel ayar ekranında “Hakkında” seçeneğine tıklayın.

4. Adım: Hakkında bölümünde Operatör güncellemesi geldi ise otomatik olarak indirilecek ve yüklenecek.

LTE bağlantısına eski nesil olarak nitelendirilen iPhone 4s, 4, 3GS ve 3G destek vermediğini belirtelim.

:: iPhone için 4.5 G ayarlarını yaptınız mı?